ADÉU, 2012

És el moment de fer la vista enrere i veure que m'ha deixat tot el 2012, quins propòsits he acomplert, quins s'han quedat per resoldre i quines coses he fet què ni tenia pensades.

Vaig visitar Berlín.



Vaig realitzar un somni, veure les portes de Babilònia.


Vaig muntar en monorraíl (monorraíl, monorraíl).



Vaig estar a la casa de Beethoven...


...i a la d'Engels.


Vaig estar purgant en una fàbrica fins que vaig perdre la por al futur.


He patit molt de fred.


He descobert un nou país (el 12è!), els Païssos Baixos i he vist un molí de vent i tulipes (de manera que ja he complert amb la quota d'estereotips).



Vaig estar en Aquisgrà i no vaig poder veure el tron de Carlemany (i mig any després encara estic indignat).


Vaig menjar peix per desdejunar 


Després de molts anys, he trobat l'ermita de Benitzaina de Xàbia 


I moltes altres coses: he après alemany, he après a fumar peix, he plantat molts arbres, m'he reconvertit professionalment, he conegut moltes persones i a moltes altres he dit adéu, també he tancat algunes portes que no em permetien continuar en davant. Per al 2013 ja tinc els meus propòsits i espere complir-los, professionals sobre tot i perspectives viatgeres (coneixeré el 13è país). Com a despropòsit m'agradaria controlar la humanitat, que és una cosa que tothom hauria de plantejar-se almenys una vegada en la vida. 

Però a pesar de tot, et dic adéu 2012 i espere que no ens tornem a trobar.





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARAULES MANLLEVADES A L'ÀRAB

A LA VORETA DEL MAR

AQUISGRÀ, LA CAPITAL IMPERIAL